Sunday, February 14, 2010

Ulangtahun Perkahwinan


21 Ogos datang lagi...
Tahun ni genap 16 tahun usia perkahwinanku.Campur penat lelah masa bercinta,kiranya dah 19 tahun aku mengenalinya.Tanpa sedar masa berlalu.Syukur alhamdulillah,usia perkahwinanku bertahan hingga kini,moga berkekalan hingga hujung nyawa.Jangan ditanya apa rahsia kebahagian,yang pasti aku dan suami selalu bertekak,berbalah (khi..khi.khi).

Persamaan yang ada hanyalah,kami suka window shopping dan suka makan di luar,sama-sama anak bongsu dan berkongsi bulan kelahiran yang sama iaitu bulan Disember.Pantang orang cerita tempat makan yang best,pasti kami pergi.Selalunya,aku kena kondem balik sebab tak menepati selera suamiku.

Ini salah satu gambar kawin kami,malas nak selongkar yang lain,aku capai je yang ni...ala-ala klasik gitu,hitam putih.Itu pesen 16 tahun dulu,simple je..takde la glamour macam sekarang.Kenapa aku berani letak gambar masa nikah?Sebab..sapa yang tengok gambar ni takkan cam/kenal aku.Pasal..hahaha..badanku dah mengembang 3x ganda daripada saiz dalam gambar ni.Makan beras siam la katakan,hahaha..Bukan apa,senang hati...

Mudah-mudahan kebahagian ini berkekalan,rumahtangga kami diberkati Allah sentiasa,dan anak-anak juga beroleh kesejahteraan serta menjadi anak solehah.Terimalah pasangan kita seadanya,jangan terlalu menuntut kesempurnaan kerana kita juga tidak sempurna.Tiada ucapan buat suamiku,sebab dia tak berminat nak layan blog aku ni,haha..

No comments:

Post a Comment